Welkom in de Dell shop

In het bedrijfsleven komt u voor nogal wat uitdagingen te staan. Dell Technologies biedt een breed scala aan notebooks, desktops en workstation oplossingen die uitkomst bieden in verschillende prestatie en prijsklassen.

Uiteraard blijft het daar niet bij en kan Dell u ook Thin Clients, Rugged devices en verschillende, kwalitatief hoogwaardige Displays en accessoires aanbieden.

Contact

+31 (0)40 2 306 315

dell@copaco.com

Service

merk: Dell
Helpdesk: Customer Care: 020 674 4200 Technical Support: 020 674 4500
openingstijden: 8:30 uur – 17.00 uur Maandag – Vrijdag
telefoon: NL Technical Support: 020 674 4500 Pro support : 020 674 5940
BE: Basic: 0032 2 481 9288 Pro: 0032 2 482 8690
fax: geen
website helpdesk: http://www.dell.com/support/home/nl/nl/nlchn1?~ck=mn
website fabrikant: www.dell.nl
https://www.dell.com/nl-be
adres: NL : Transformatorweg 38-72, 1014 AK, Amsterdam
BE : Koningin Astridlaan, 164 1780, Wemmel
garantie: Wanneer u de warranty van een systeem wilt upgraden dan kan dit middels een aparte carepack. Deze kunt u tegelijk met het systeem op oze webshop aanschaffen, de upgrade warranty zal door ons geregistreerd worden bij Dell.
Wanneer u een upgrade na aanschaf van het artikel wil aanschaffen zorg er dan voor dat u ons het service tag nummer doorgeeft van het systeem waarop u de upgrade geregistreerd wilt hebben.
service: Heeft u of uw klant een verkeerd of beschadigd product ontvangen, of er ontbreekt iets op een Dell zending via Copaco, dan kunt u dit aanmelden bij Copaco. Wij lossen dit graag voor u op. U kunt dit bij ons aanmelden via deze link : https://www.copaco.com/klantenservice/rma-aanvraag. Op basis van uw RMA registratie ontvangt u van Copaco een MWD (Missing Wrong Damaged) formulier. Dit formulier dient u ingevuld toe te voegen in de RMA tool van Copaco aan uw eigen RMA case. Copaco zal dit dan voor u opnemen met Dell. Zodra u de melding volledig heeft ingediend via de RMA tool, zullen wij u vervolgens op de hoogte houden van de vervolgstappen. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Mocht het zo zijn dat u of uw klant na aankoop van uw Dell product via Copaco, een storing, of een niet werkend (direct na ontvangst) product heeft ontvangen, dan raden wij u aan om rechtstreeks contact op te nemen met de Technische dienst van Dell. U kunt dit doen op telefoonnummer +31 20 674 4500 ( Basic Support) Mocht u Pro-support op uw Dell product(en) hebben dan kunt u bellen met +31 20 674 5940 Contacten voor Belgie: Basic: 0032 2 481 9288 en Pro: 0032 2 482 8690 Zorgt u ervoor dat u uw factuur en serie nummer bij de hand heeft als u belt? De Dell technische dienst zal vervolgens samen met u onderzoeken hoe het beste gehandeld kan worden. ( Herstelling of Omruiling)
DOA: Een DOA bij Dell Technologies is wanneer een geleverd systeem niets doet bij het aanzetten van het systeem. In alle andere gevallen, denk aan ; schade, flikkerend beeldscherm, ect. zal Dell eerst een aantal reparatie pogingen doen om het systeem weer werkend te krijgen. Dit zijn maximaal 3 reparaties voordat Dell overgaat tot het leveren van een nieuw systeem. Het melden van een DOA zoals hierboven beschreven mag direct bij Dell gedaan worden via onderstaand telefoonnummer:
Dell Technische dienst : NL +31 20 67 445 00 BE +32 2 481 92 88
Let op!! Houd altijd uw service tag nummer van het betreffende systeem bij de hand wanneer u contact opneemt met Dell. Vraag en noteer tevens het Dell casenummer zodat wij daar deze kunnen gebruiken voor verdere ondersteuning.