Klantenservice
Onderdeel van
jouw onderneming
Hoe werkt het bestelproces?
STAP 1. PLAATS JE BESTELLING
Zoek het product dat je wilt bestellen en voeg deze met de knop ‘Bestellen’ toe aan jouw persoonlijke winkelmandje. Het product verschijnt automatisch in je winkelmandje rechtsboven op de website. Je kunt ook altijd op dit mandje klikken. Je gaat dan automatisch naar je persoonlijke mandje. Heb je alle gewenste producten in je winkelmandje staan? Klik dan op ‘Doorgaan’.
STAP 2. JOUW GEGEVENS
Ben je al in het bezit van een Digitotaal-account? Log dan in op onze webshop. Heb je nog geen Digitotaal-account? Meld je dan hier eenmalig heel eenvoudig aan.
Vragen?
Neem contact op met een Digitotaal winkelier. Zijn gegevens vind je terug in de e-mails die je ontvangt of kun je terugvinden op http://www.digitotaal.nl/winkels.
STAP 3: VERZENDEN
In deze stap kies je of je je bestelling bij de Digitotaal winkelier wilt ophalen of dat je het bij je thuis wilt laten bezorgen.
Kies je voor ‘Afhalen bij de Digitotaal winkelier’, dan moet je één van de Digitotaal winkels kiezen. Jouw eigen adres wordt op de landkaart afgebeeld met een groen vlaggetje, de winkels met oranje vlaggetjes.
Kies op de landkaart voor de winkel waar je de producten wilt ophalen. Als je deze gekozen hebt, zie je de exacte gegevens aan de linkerkant van het scherm.
Kiest je voor ‘Verzenden naar je (thuis)adres’, dan moet je ook een Digitotaal winkelier kiezen. Je kunt na je bestelling met hen contact opnemen voor vragen of bij onverhoopte klachten.
STAP 4: AFRONDEN
In het scherm ‘Afronden’ zie je een overzicht van je bestelling. Als alle gegevens correct zijn, dan kun je nu kiezen voor ‘Bestelling afronden’. Heb je ervoor gekozen om je bestelling bij de Digitotaal winkelier af te halen? Dan ben je nu klaar. Jouw bestelling wordt in de betreffende winkel verzameld en je ontvangt per mail bericht wanneer je jouw bestelling daar kunt komen afhalen. Als het product op voorraad is in de winkel, kun je hem vaak al dezelfde dag komen ophalen. Mocht de winkel het product nog niet hebben, dan kan dit 1 á 2 werkdagen duren. Uiteraard is dit ook afhankelijk van de voorraad in ons centrale magazijn.Heb je ervoor gekozen om jouw bestelling thuis te laten bezorgen? Dan wordt je nu automatisch geleid naar de iDEAL-omgeving van onze partner Buckaroo. Je kunt hier je bestelling veilig en snel via iDEAL betalen. Na de betaling wordt je diverse malen per mail geïnformeerd over de status van je bestelling. Allereerst ontvang je een bevestiging dat we je bestelling hebben ontvangen. Wanneer we je bestelling uit ons magazijn naar je toe hebben verstuurd, ontvang je daarover ook per e-mail bericht.
Hoe ontvang je een bestelling?
THUISBEZORGD
Wanneer je op werkdagen voor 21.00 uur jouw bestelling in onze webshop betaalt met iDEAL, dan wordt je bestelling vaak nog de volgende dag bezorgd. Zie onderstaand schema voor de levertijd.
Wanneer een product niet op voorraad is, wordt deze aan je geleverd zodra we deze weer op voorraad hebben. Wanneer je niet aanwezig bent op het eerste bezorgmoment, kun je via de website van DPD zelf een nieuw afleverdag of -plaats opgeven. Kijk voor meer informatie op www.nieuwelevering.nl.
AFHALEN IN DE DIGITOTAAL WINKEL
Wanneer je er voor kiest om de producten in een Digitotaal winkel op te halen en te betalen, dan word je door de betreffende winkel op de hoogte gebracht wanneer je de producten kunt komen ophalen.
Vaak is dat al de volgende dag, maar soms zijn de door jouw bestelde producten nog niet op voorraad in de winkel en worden deze voor je besteld. Uit ervaring is gebleken dat we de ruime meerderheid van onze bestellingen binnen 2 werkdagen via onze winkels kunnen leveren
Hoe kan ik betalen?
BETALEN IS MOGELIJK VIA IDEAL IN DE WEBSHOP
Laat je je bestelling thuisbezorgen? Dan kun je in onze webshop betalen met iDEAL. Met iDEAL betaal je snel, eenvoudig en veilig via jouw eigen bank. Daarnaast is het gebruiken van iDEAL helemaal gratis. Betalen via iDEAL is mogelijk wanneer je aan internetbankeren bij ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot doet.
Meer informatie over iDEAL kunt je lezen op de website van iDEAL: https://www.ideal.nl/betalen/.
CONTANT OF MET PIN BETALEN IS MOGELIJK BIJ DIGITOTAAL VESTIGINGEN
Wanneer je de producten in één van onze winkels wilt afhalen, dan kun je daar contant of met je PIN-pas betalen. In verband met de veiligheid, heeft het betalen met PIN onze voorkeur.
Contact & Service
DIGITOTAAL
Bedrijf: | Digitotaal |
Adres: | Hoevenweg 21 |
Postcode: | 5652 AW |
Stad: | Eindhoven |
ADRES
Bedrijf: | Digitotaal |
Postbus: | Postbus 7905 |
Postcode: | 5652 AW |
Stad: | Eindhoven |
BEDRIJFSDETAILS
KVK-nummer: | 17048595 |
Bereik ons via:
Of vul ons contactformulier in:
Digitotaal helpt zzp’ers, kleine en grote bedrijven om succesvol te zijn en te blijven.
Met Digitotaal ICT producten, oplossingen, kennis en advies zorgen we dat je dagelijks goed en veilig kunt werken.